
Обов'язкове навчання
Кожен співробітник компанії Атлантик-Гейзер проходить обов'язкове навчання і досконало володіє асортиментом і технологіями Atlantic.
Нові співробітники проходять вступний курс, який прискорює адаптацію і дає можливість вивчити асортимент продукції.
Діючі співробітники оперативно інформуються про зміни в продуктовій лінійці та актуалізують свої знання, перевірити які дозволяють щотижневі тестування.

База знань
Всі співробітники і партнери, які підключені до системи навчання, можуть користуватися базою знань, що містить всю інформацію про продукцію Atlantic, з якою працює компанія. Це тільки актуальні дані, перевірені часто шляхом лабораторних досліджень.
Щоб отримати доступ до матеріалів, зверніться до менеджера свого регіону або на гарячу лінію 0 800 500 885.

Тренінги та тестування
З метою підвищення кваліфікації та якості обслуговування клієнтів для співробітників компаній-партнерів - торгових представників і промоутерів - проводяться тренінги.
Після навчання надається можливість пройти он-лайн тестування, результати якого допоможуть виявити «сліпі зони» і поліпшити показники особистої ефективності.

Навчальні відео
На ютуб-каналі компанії «Атлантик-Гейзер» розміщуються докладні відеоінструкції з використання та управління технікою Atlantic: огляди моделей, технічні характеристики, технології, що застосовуються, рекомендації по установці, налаштуванню, експлуатації та обслуговуванню.
Навчайтеся та розвивайтеся разом з Атлантик-Гейзер!